Якщо ви помилково переплутали позиції в замовленні або при розпакуванні посилки виявили пошкоджений товар, повідомте нам про проблему. Якщо товар не відкритий, упаковка не пошкоджена, ви можете повернути замовлення протягом 14 днів після покупки. Якщо ви виявили брак або пошкоджену упаковку, надішліть фото, відео і ми намагатимемося оперативно вирішити проблему.
Ми рекомендуємо перевіряти посилки під час отримання, візуально оглядати товар наявність браку чи дефектів, т.к. можлива деформація упаковки під час транспортування. Якщо товар вам не підходить, ви можете відмовитись від його отримання.
У яких випадках ми можемо здійснити повернення:
- ви отримали товар неналежної якості;
- вміст посилки не відповідає вашому замовленню;
- пошкоджено пакування товару;
- товар не був у вжитку та не має слідів використання;
- товар укомплектований, збережено його первісне пакування;
- товар було куплено на сайті recare.com.ua.
Як повернути чи обміняти товар?
Надішліть нам на пошту hello@recare.com.ua лист, в якому опишіть ситуацію, що склалася, прикладіть фото, на якому видно шлюб. Вкажіть тему листа «Повернення». Обов'язково збережіть упаковку, інакше ми зможемо обміняти чи зробити повернення товару. Ми зв'яжемося з вами протягом 3-х днів після отримання запиту та запропонуємо вирішення проблеми.
Повернення коштів
Повернення коштів здійснюється на реквізити, вказані клієнтом протягом 5 днів після отримання товару.
З усіх питань ви можете зв'язатися з нами поштою або за телефоном +38 (099) 315 28 29